Onsdag 2/12

Det händer saker i Loddby.
Det rör på sig i den nyblivna division 5 klubben. Än så länge en bekräftad förlust i mittfältaren Sebastian Kindström, som flyttar till Halmstad. Sedan så rycker Åby i två av deras spelare, Chris Hansson mittfältare och Rickard Engström målvakt. Om de övergångarna går igenom så måste nog Loddby förstärka med ytterligare en målvakt då man endast kommer ha en kvar.

Rykten in är:
Jonas Tapper - Mittfältare - Stegeborgs IF
Daniel Grimsell - Mittfältare/Anfall - Eneby BK
John Nyberg - MIttfält - Syrianska KF

3 värvningar som skulle stärka vilket lag som helst i femman!

De hr även gjort klart med en ny spelare från TRIX, nämligen Jimmy Breikert

I övrigt så tränar en ny målvakt med Norsholm men annars så verkar det oerhört dött, eller så är det bara att klubbar inte går ut med något än.

För att följa upp på spelaren från div. 6 som var på väg högre upp så kan jag konstatera att det går segt, inget nytt alltså om det än. (av vissa skäl går jag inte ut med namnet)

Var tar FCNs spelare vägen?

Fick ett mail av Anders Ljunggren där han skriver "jag har då inte talat med en endaste liten klubb om att slå samman FCN med någon annan förening"

Så det ryktet dödar vi redan nu tycker jag. Anders gjorde ett stort jobb i FCN och jag förstår att hans krafter tar slut någon gång, vi här från divisionfemostergotland önskar honom lycka till i det som han kommer pyssla med framöver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0