Slutdiskuterat om FCNs vara eller icke vara

"Ni har en plats i Div 5 nästa säsong, om Ni så önskar. FC Norrköping har meddelat oss att de lägger ned."

Tjonne från ÖFF svarar Norsgolm på frågan om det räcker med FCNs mail till ÖFF om att de lägger ner.

Välkomna Norsholm!

Postat av: Klubb i sexan
Vi fick förfrågan via mejl igår från FCN


Jag hoppas verkligen inte denna klubb övervägde att slå sig ihop med ett annat lag bara för att ta sig uppåt i seriesystemet, det skulle verkligen vara att sälja sin själ som förening!





Kommentarer
Postat av: Klubb i sexan som fick förfrågan

Skulle aldrig överhuvudtaget skaffa oss ovänner i fotbolls-Norrköping på ett sådant sätt. Det fanns inte på världskartan!!

2009-12-01 @ 14:34:07
Postat av: Anders

Jag hoppas verkligen inte denna klubb övervägde att slå sig ihop med ett annat lag bara för att ta sig uppåt i seriesystemet, det skulle verkligen vara att sälja sin själ som förening



Vem menar ni ? FC eller?

2009-12-01 @ 22:23:22
Postat av: Anders Ljunggren

Jag heter Anders Ljunggren och jag har då inte talat med en endaste liten klubb om att slå samman FCN med någon annan förening, vad får ni alla falska informationer ifrån. Och att jag kan snacka stämmer nog inte heller, utan snacka men inte göra något kan många, men jag styrde/träna, byggde, finansierade i stort sett allt i FC SJÄLV. men nu är energin slut och jag meddelade ÖFF att vi drar oss ur seriespelet 2010. Per automatik så går då platsen till Norsholm.



Är det någon som har problem med den saken så ring mig. 0762168056.



Lycka till med sidan och alla rykten annars. Enklast om ni ringer t.e.x mig FCN nästa gång så får ni fakta. INTE SVÅRT ATT GÖRA.



Anders Ljunggren

Postat av: ..

Hahaha grejen med silly season är ju att det är stor del obekräftade rykten!!

Trodde alla tog Silly Season med en nypa salt!

Skärp dig!

2009-12-02 @ 10:18:54
Postat av: Silly Season

Händer saker i Loddby, nya spelare klara o nya spelare på väg in.

2009-12-02 @ 12:30:01
URL: http://www.svenskalag.se/loddbyif

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0