Lite uppdatering

Börjar med det senaste inom övergångar som jag har fått in:

Markus Larsson och Joel Nilsson går från Svärtinge SK till Trix

Sedan så kompletterar Skarhagen med en hel del nyförvärv, denna lista fick jag skickad till mig:
 
Klara nyförvärv hittills: Andreas Torrestam, IK Waria, Erik Isaksson, do, Mathias Fredriksson,do, Christian Källström, do, Mattias Skarp, do, Daniel Olsson, do, Jerry Månsson, do, Emil Lindqvist, do, Niclas Pettersson, do, Mattias Stavstedt, Kättinge IF, Andreas Persson, KFUM Trix

Klara förluster: Marco Alday, Chile Unido, Julio Vargas, do, Niklas Steisjö, Eneby, Stefan Rahm,Stegeborgs IF, Mattias Asserstam, klubb ej klar

Markus Södling som lämnar Stegeborg går till Hageby

För även in allt detta i min sammanställning.

Min syn på de definitiva serierna kommer antagligen senare ikväll/natt (OS-hockeyn sätter igång)

Kommentarer
Postat av: Hirdarn

http://www.nt.se/sport/artikel.aspx?articleid=5849214

2010-02-19 @ 06:41:46
Postat av: mike

http://ostergotland.svenskfotboll.se/resultat-tabeller/?scr=table&ftid=27103

2010-02-19 @ 16:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0