Anonym

Jag vill bara klargöra för er alla varför jag vill vara anonym. Det beror på att jag har mitt intresse hos en klubb i femman som jag är aktiv i. På grund av detta vill jag inte utge vem jag är då jag tror att folk inte kommer kunna acceptera mina åsikter vare sig de är bra eller dåliga, (hur låter det om man kritiserar sin egen klubb någon gång?) Plus att det är skönt att slippa höra frågor och kommentarer varje gång jag skulle träffa folk inom klubben eller från andra klubbar.

Nog om det, kom igen nu Stegeborg behöver 1 division sex lag till och 2 division fem lag eller uppåt till för att lottningen ska göras.

Jag väntar med spänning

Kommentarer
Postat av: Väntan

Nu väntar man med ännu större förväntan på Tjonne & ÖFF.. Hur han har lyckats att få ihop det eller inte detta år heller.. :)

2010-01-15 @ 17:27:06
Postat av: Folkbladet

rykten säger att loddbys målvakt Tommy Johansson är på väg bort från klubben...enligt säkre uppgifter har han tränat med 2-3 div 4 klubbar...

2010-01-16 @ 11:25:06
Postat av: Norsholmarn

Du får vara hur anonym du vill. bara du fortsätter att göra ett lika bra jobb..

2010-01-16 @ 11:42:40
URL: http://www.laget.se/abnorsholmsif
Postat av: anonym?

du bara måste ju lira i stegeborg om man ser till intresset för den helt ointressanta klubben.

2010-01-24 @ 14:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0