Omröstning avslutad

Nu är klockan strax över tolv och den andra omröstningen avslutas!

Härmed avslutas omröstningen och laget som ni ser kan överraska mest är Lindö FC, tvåa kommer Svärtinge SK och på tredje plats hamnar Loddby IF. Det återstår att se om något av dessa lag kommer att överraska i år.

Resultatet ligger uppe en dag till innan en ny omröstning kommer upp, då troligtvis om vem man tror kommer vinna serien.

Lite skvaller, jag va i kontakt med ÖFF här om dagen och fick en ganska intressant sak berättad för mig. Den kommer offentliggöras senare i veckan så jag kan tyvärr inte riktigt gå in på vad det handlar om, men tror mig det är en riktig bomb som kommer släppas. Håll ögonen öppna!

Kommentarer
Postat av: Ingen rök utan Eld.

En skaplig bomb är väl att att "Sama" ifk Tränar med Kimstad!!Ryktet säger att han ska ha bestämt sig.

2010-03-31 @ 01:37:54
Postat av: haha

bestämt sig för att dom är för dåliga eller???

2010-03-31 @ 14:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0