Jag ber om ursäkt

Jag ber om ursäkt för den usla uppdateringen, jag har faktiskt varit iväg på resa och inte kunnat uppdatera så ofta som jag velat, därför sammanfattar jag det senaste.

Inkommet från Saltägen:
"Saltängen har redan gjort klart med tre spelare, det är Alexander Fluch, 24 och Erik Andersson, 24 som har rutin från division 4 nivå. De kommer att studera i Norrköping och spelade en handfull matcher för IF Kneippen i höst. Klar är även en ung lovande 17-årig målvakt som man hämtat från Eneby BK. Tidigare har man även gjort klar med Mattias Borkmar, 28 även han målvakt från Värmbols FC."

Flera spelare kommer att bli spelklara till nästa vecka, bl.a. tre spelare från division 4.

 Erik Andersson – Back – IF Kneippen

Mattias Borkmar – Målvakt – Värmbols FC

Alexander Fluch – Mittfält/Anfall – IF Kneippen

Daniel Fredriksson – Målvakt – Eneby BK

Det ser lovande ut för Saltängen, man värvar friskt och intressant! Två nya målvakter är inte fy skam det och minst 5 spelare från div.4. Saltängen blir mycket intressanta nästa år!

Hageby IF har sin trupp i stort sätt klar, inga namn på nyförvärv än men sportchefen i Hageby lovar att det är tunga och namnkunniga förstärkningar. Blir väldigt intressant att se vilka det är

Femman kommer bli tuffare än vanligt nästa år, jag kan inte riktigt se något lag som kommer bli ett stryklag, hoppas att det kommer komma in några sista minuten värvningar denna vecka som spetsar trupperna ännu mer!


Kommentarer
Postat av: hj

Kimstad komme rbli ett stryk lag.. tappat massor med spelare.. och inte fått in några vad jag vet..

2009-12-07 @ 16:51:41
Postat av: ja

Lindö fc kommer åka ner slö gubbar som man kan springa ifrån ;p.

2009-12-08 @ 09:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0