Kom igen Stegeborg

Nu ser jag verkligen fram emot sista helgen i januari, hoppas lottningen kommer ut snart, BK Hird har även de anmält sig till cupen och dom ska jag försöka hålla lite koll på med. Enligt Stegeborgs hemsida så ska lottningen komma ut nu i vecka 2 så jag hoppas verkligen den kommer snart.

Då ska jag ge er min syn på varje grupp och mitt tips i hur det går.

Ryktet om Sama till Vånga är väldigt hett, Sama har ju själv iintervju uppgett att han vid sidan av sin tränarroll i IFK vill varva ner i något lag i division 4 eller 5.

Och som signaturen "Norrpan" skriver i en kommentar:
"Säkra källor säger att en f.d Allsvensk spelare kommer varva ner i ett av lagen i den aktuella divison fem serien!

Blir intressant att se honom kan jag lova."

Spär ju bara på att det är något på gång.

Annars så är Alex Ericsson från Gusum/Ringarum klar för Trix samt Joakim Olsson från Kuddby även han klar för Trix

Det ryktas även att Tomas Karlsson, Syrianska FC och Eki Redzematovic,FC Norrköping kan vara på väg till Loddby IF

Det har kommit önskemål om att jag ska göra intervjuer och ta lite bilder under cupen, bilder kanske kan komma men intervjuer blir det nog inga då jag föredrar att vara anonym, någon annan gång i framtiden kanske.

Kom igen Stegeborg ge oss lottningen nu!

Kommentarer
Postat av: Thomas

Varför vill du vara anonym? självklart behöver du inte svara men jag undrar lite, själva idén med en blogg är väl o skriva sina egna tankar o ord, visserligen är detta inte en "vanlig" blogg men ändå, vore kul om man fick veta vem det var som stod bakom detta bra jobb. Hur kommer det se ut i serien, kommer du välja ut omgångens match eller något liknade, omgångens lag o.s.v, vore en kul idé.



Bra jobb igen, kul att det skrevs lite om 5:an...

2010-01-13 @ 07:25:48
Postat av: Stefan

Du behöver inte vara anonym , folk skulle inte bry sig att du själv spelar i en Div 5 klubb ( om du nu gör det ).. Kör på som du gör ... kul att det står lite extra om lagen .. Fortsätt så

2010-01-13 @ 09:23:25
Postat av: Gert W

Anledningen till att lottningen inte är klar är att

vi försöker få med två lag till så det blir jämt antal lag i alla grupper. Men som sagt under veckan ska allt vara klart. Kul med din blogg förresten.

2010-01-13 @ 10:01:53
Postat av: Leif

Måste kommentera de som anger att du inte behöver vara anonym.

Jag skiter själv i det och jag tror det kan vara till din egen fördel att INTE vara anonym. Men endast om du inte spelar i femman själv. Annars är det nog bäst att hålla sig anonymt neutral som jag skulle vilja uttrycka det :)



kör på, bra jobb!

2010-01-14 @ 18:02:12
Postat av: GW

Magnus "Sama" Samuelsson till Vånga skulle jag gissa...

2010-01-14 @ 23:21:32
Postat av: Anställd

Enligt rykten har även Sama varit i kontakt med Kimstad, och om rykterna att Jojje Karathanasis och Tommy Holmberg har varit i kontakt med Kimstad även dom så kan man ju undra om kimstad försöker bygga ett slagkraftigt trupp inför -10,om jag inte minns fel så lirade även Gädda Hansson några matcher för Kimstad förra säsongen.. men som sakt bara rykten!!

2010-01-30 @ 14:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0