Jag ber om ursäkt

Jag ber hemskt mycket om ursäkt för den VÄLDIGT dåliga uppdateringen.
Detta har berott på dödsfall inom familjen och jag har varken haft ork eller tid att ta itu med värvningar och allt runt om.

Någon gång under juldagarna ska jag ta mig tid till att försöka mig på en sammanfattning om vad som hänt än så länge, och förhoppningsvis, kanske redan ikväll/natt så kommer en försenad syn på Billerud Cup som spelades 13 december.

Håll till godo och hoppas att det fortfarande finns folk som är intresserade av vad jag skriver

Kommentarer
Postat av: Danne

Beklagar kompis

2009-12-22 @ 07:28:13
Postat av: Grabben

Beklagar sorgen. Och keep up the good work. Riktigt intressant läsning:)

2009-12-22 @ 17:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0