Silly innan AT

Bär snart av till Stadium Arena för lite futsal idag, jag hoppas på en bra och underhållande dag!

Men innan så drar jag lite silly:

Dagsberg presenterar tre nyförvärv, det är som många redan listat ut Andreas Bengtsson och Markus Bengtsson från Bråvalla. Sedan plockar man även in Filip Westerholm från Tjust i Småland.
Dock tappar man även lite spelare, Wille? och Stoffe? (kan någon ge mig riktiga namn på dem?) går till Smedby och man tappar även Anton Rolling, (någon som har lag till honom?)

Kimstad lockar till sig lite spelare i form av Magnus Svensson från IK Klockaretorpet samt Tobias Ekeroth, Mattias Pettersson, Christian Andersson och Tobias Hjärtström från Norsholm.

I Finspång så lämnar lagkapten Jonas Forsner för spel i FC Innerstan.

Skärblacka värvar de också, från Vånga plockar man in Christian Sundell.

De va det senaste nytt som jag har att komma med, räkna med ännu mer övergångar inom den närmaste tiden.

Vilka kommer då vinna AT idag? Jag tror att Assyriska plockar hem det.


Kommentarer
Postat av: FFK

Livereferat från grupp 5 hittas på FFK-bloggen.

2010-12-04 @ 12:31:25
URL: http://finspangsfk.blogg.se/
Postat av: ......

Christoffer Ekfeldt ( Stoffe)

William Lindberg ( Wille) båda 93:or båda är från Dacka går till Smedby

2010-12-04 @ 21:58:24
Postat av: Rykes-spridaren

Rykten säger att bröderna Bängsson provtränat med Waria och inte tagit plats..

2010-12-05 @ 02:06:21
Postat av: Harald Rödskägg

Rykes-spridaren.

Waria?

I flicklaget då eller? För seniorerna har lagt ner sin verksamhet.

2010-12-05 @ 13:32:00
Postat av: Rykes-spridaren

Flickor 12

2010-12-05 @ 15:29:48
Postat av: ...

Anton Rolling har valt att skriva på för syrianska

2010-12-12 @ 23:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0