Igång igen

Likt många lag så har även jag tagit en välbehövlig vila. Nu är jag full av energi och fingrarna kliar, nu börjar det roliga! Silly Season!

Det finns redan lite rykten och då främst i Lindö FC där det ryktas att 4 spelare ska in det är: 

Tommy Jakobsson                            BK Hird
Per Spångberg                                 Ringarum
Jerry Karlsson                                   BK Hird
Emnir Altun                                     Klubblös

I övrigt så är det rätt så dött vad jag vet i alla fall. Många lag har haft testmatcher och där har jag i och för sig fått reda på vissa intressanta namn som var med och spelade för vissa lag, det vill jag dock inte avslöja då en testmatch är egentligen bara en testmatch och behöver inte betyda att man ska gå över.

November är som bekant en väldigt intressant månad då det bland annat spelare börjar byta klubbar samt att Alltransport Cup kommer att spelas i slutet av månaden, en höjdpunkt som i stort sett alla ser fram emot.

Ett kort men ett första inlägg på länge. Det känns bra att äntligen vara igång och jag hoppas verkligen att Silly drar igång på riktigt snart!


Kommentarer
Postat av: Heimer!

Mycke folk på Hird´s träningar!

2010-11-06 @ 10:51:58
Postat av: ...

Trix målvakt klar för Loddby

2010-11-06 @ 11:45:50
Postat av: AT-Cupen

Spelschema för AT-Cupen är släppt på Smedbys hemsida.

2010-11-09 @ 10:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0